Kalemler isyan etti altını çizmekten satırların. Müthiş bir eser. O kadar zevk alarak okudum ki. Kitapların altını çizme alışkanlığı kazandırdı kitap bana. 2. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum
Yazarın dili müthişti. Ayrıca kitabın vermek istediği mesajlar çok ince ve yerinde. Bayıldım. Tilki, gül, koyun, sarı saçlar, yıldız, kum. Bunun gibi birçok ikonik öge bulundurması da cabası. Bu 3. okuyuşum ve her seferinde aynı hisleri yaşatıyor.