Arkadaşlarım çok abartınca birinden ödünç alıp okumaya başlamıştım ama yarısına gelmeden bunalıp bıraktığımı hatırlıyorum.Kitap cinayete,intihara davetiye çıkarıyor resmen.Hazır yayınevide epsilonken biz bunu Yunanlara kakalayıp,ortadan yok olalım bence.