" Yaşanması iyi olan şeylerle geçirilen güzel şeyler çabucak anlatılır ve dinlemesi pek keyifli değildir; öte yandan rahatsız, yürek oynatan, hatta dehşet verici şeylerden iyi bir hikâye çıkabilir, her halükarda anlatılmaları uzun sürer."
"Dün goyun, bugün goyun, yar'n da goyun olur galıbımı basarım" dedi trollerden biri."Ni zamandır bir logma insan eti yimedig" dedi ikincisi. "Aglına turp sıgtığımının William'ı nidin getirdi bizi buralara , em içgi de az galdı" dedi trollerden biri de.
Bana iyi sabahlar mı diliyorsun, yoksa sabahın ben istesem de istemesem de iyi olduğunu mu söylüyorsun, yoksa bu sabah kendini iyi hissettiğini veya bunun iyi olunacak bir sabah olduğunu mu kastediyorsun?