“İnsanları kitaplar gibi düşünün ve kapaklarına bakıp aldanmayın, asıl değerini okumaya başlayınca anlarsınız. Hz.Mevlana”
Bana Allah’ı hatırlatan herkesi takip ediyorum...
Okudukça çocukluğuma, tertemiz duygularımın düşüncelerimin olduğu o yıllara gittim. İçimi sıcacık yapan bu kitap bazı yerlerde gözlerimden akan yaşlara baza yerlerinde sulu gözlere bazı yerlerinde ise gözlerimi kapatıp hayal kurmama neden oldu. Keyifle okuyabileceğiniz samimiyet cümleleri ile yazılmış bir kitap.
4 dakikamı isteyen sevgili hocam, dört dakikam ile birlikte çok sevdiğim uykumun birazını geceden birazını ise sabah uykumdan aldınız. İçimdeki uyuyan güzeli uyandırdığınız için teşekkür ederim… Alişan Kapaklıkaya
Buz gibi bir havada içinizi ısıtabilecek sıcacık, samimi, bir kitap.
Yaklaşık bir gün kadar sürdü kitabı bitirmem ve gerçekten güzel etkileyici bir kitap olmuş. Yazarın samimiyetinden tutun anlatılan hikayeler o kadar güzel, ders çıkarılası ki kitabın devamını ve yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.
Kitap güzel, yazarın hayat hikayesini okumak çok güzel, duygu dolu... Beni nedense birinci kısım(yazarın hikayesi) ikinci kısma(logoterapi) göre daha çok etkiledi. Bence en güzel logoterapi ise inanç...