hâle

"Keşke insan her gün kendisine şunları söylese:" dedim, "Arkadaşların için yapacağın şey, onların sevinçlerini ellerinden almamaktan, mutluluklarını onlarla paylaşarak artırmaktan başka bir şey değil. Ruhları endişe verici bir tutkunun altında ezilip kederden mahvolurken, onları biraz olsun avutabiliyor muyuz?
Reklam
"Ancak kendi içime dönersem bir dünya buluyorum!"
"Gururlu insanlar kendilerine sadece keder yaratırlar."
“Kendini bir şey sanan ne yanar döner insanlarız biz!“