Bana bıraktığı şiir kitabını okurken bir satır dikkatimi çekti. Gözlerimi kıstığımda, bu kısmın sanki özellikle işaretlemiş olduğunu düşündüm. Diğer sevdiği şiirlerin bazı cümlelerinin altını çizmişti ama bu cümleyi yuvarlak içine alarak özellikle bu kısma dikkat çekmeye çalışmış gibiydi.
"Ben ölseydim o belki ağlardı ama o ağlasaydı ben ölürdüm..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖