Ləman

Demian
10/10
·211 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2020 21:57
Acayip,inanılmaz bir kitap.Sınıfa gelen havalı çocuğa karşı kimimizde bir hissiyat -çekim diyin, merak diyin- oluşmadı ki..Ama bu çekim Sinclair'i elinden tutup çok farklı ,tanınmadık bir dünyayla karşılaştıracak. Sinclair'in çocukluğundan başlayarak o 'karanlık' dünyayla nasıl tanıştığını , bu dünyaya ayak uydurmaya çalışırken kendinden nelerin gittiğini,kendine neleri ve de özellikle kimleri kattığını okuyoruz. Demian ona bu uzun ve çetrefilli yolda hep bir yardımcı, bir dost... Kendi hikayesini anlatan Sinclair, gözü dalıp gitmişcesine tekrar tekrar göz gezdirdiği ,okuyup da anlamayı hep bir sonraki okumasına bıraktığı süreçten -okurlar bilir bu durumu,yaşama genelleyin- Demian ile kurtulacaktır ve kendine has düşünceleriyle Sinclair'in o kutu dünyasına kocaman bir pencere açacaktır. Kitap sürprizlerle dolu... Neden bu kadar geç tanışmışım bu kitapla hiç bilmiyorum ama kitabın getirdiği esintilerle şu cümleleri söylemek geçiyor içimden , bir şeyi gerçekten istersem hayatıma çekerdim dolayısıyla bu kitabın bende tamamlaması gereken o boşluğa bir şans verdim ve kitap beni buldu.İşte o zaman 'Demian' da benim kutsal insanlarımdan biri oldu...
İlişkiler
DemianHermann Hesse · Can Yayınları · 20216,6bin okunma
Ləman
Merhaba. yaş sınırı var mı sizce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bəziləri həyata sıfırdan başlayır. Bəziləri isə mənfi 99987653211-den. Məsələn mən.)))
Ləman
Yazdığım rəqəmi oxumağa çalışıram bayaqdan.
- Niye yazmırsan ? - Kimə və nəyə görə yazım ? - Danisigindan gorurem ki fəlsəfi düşüncələr falan yəni yaxşısan bu mövzularda . - Sənlə ne danışsam da yazıya gelende beynimlə uyusmur.Basimin üstündə dayanan valideyn oluram . - necə yəni? - Öz yazdığımı sonra oxumayacamsa,tanınsın deyə yazacamsa ,hisslərimi yazmaqdan cekinecemse yazmağdan yaradıcılıqdan ne dəm vurum men
İnsan ve Duygular
Ləman isimli okura yanıt verildi
Ləman
"Senle ne danşsam da yazıya gelende beynim uyuşur"
- Niye yazmırsan ? - Kimə və nəyə görə yazım ? - Danisigindan gorurem ki fəlsəfi düşüncələr falan yəni yaxşısan bu mövzularda . - Sənlə ne danışsam da yazıya gelende beynimlə uyusmur.Basimin üstündə dayanan valideyn oluram . - necə yəni? - Öz yazdığımı sonra oxumayacamsa,tanınsın deyə yazacamsa ,hisslərimi yazmaqdan cekinecemse yazmağdan yaradıcılıqdan ne dəm vurum men
İnsan ve Duygular
Ləman
İnceleme bele yaza bilmirem