Kitabı çok beğendim.Hem terapi alıyorsunuz hemde güzel bilgiler ediniyorsunuz.Tavsiye ederim.Okurken kendi eksik yanlarınızı görüp ona göre davranmaya çalışıyorsunuz.
Kitap çok güzel.Kelimelerin bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim.Güzeli bulmak için çabalayan insanlar arttıkça daha mutlu bir hayat olacağını düşünüyorum. Bundan sonra daha dikkatli ve güzeli bulmak için çabalayacağım.