Mr Heisenberg

Mr Heisenberg
@mrheisenberg
İnsan
9/10
·640 syf.··
2017 16. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2017 20:44
olasılıksızda epilepsi hatalığı, empatide de sinesteziyi işlelmiş. çok sayfa sayısına karşın okumaya fazlasıyla değer bir kitap. insan psikolojisi, araştırma laboratuvrı, çılgın bilim insanları, zihin, kontrol. soluksuz okuduğum psikoloji üzerine yazılmış harikulade bir kitap diyebilirim. insan psikolojisi bir kitaba bu kadar güzel uyarlanabilir. akıcılık, kurgu çok güzel tasarlanmış.felsefe üzerine yazılan bilgiler size benliğinizi ve gerçekleri sorgulatacak. adam fawer dan yine çok güzel bir çıkış. kitabı okuduğunuza pişman olmayacaksınız. şimdiden heyecanlı okumalar...
Edebiyat
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
Mr Heisenberg
Sinestezi bir hastalık değil
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2017 00:00
Kitap çok etkileyiciydi.Hayatın çok değerli olduğunu.Hayatın bir mücadele olduğunu ve bu mücadelede bizi ayakta tutan esas faktörün umudumuz olduğunu ne olursa olsun umudumuzu kaybetmememizin önemli olduğunu vurgulayan bir kitaptı.
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
Szweig isimli okura yanıt verildi
Mr Heisenberg
Teşekkür ederim sana da keyifli okumalar :)
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2017 00:00
Kitap çok etkileyiciydi.Hayatın çok değerli olduğunu.Hayatın bir mücadele olduğunu ve bu mücadelede bizi ayakta tutan esas faktörün umudumuz olduğunu ne olursa olsun umudumuzu kaybetmememizin önemli olduğunu vurgulayan bir kitaptı.
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
Szweig isimli okura yanıt verildi
Mr Heisenberg
Aldım onu da yakında başlayacağım :)
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2017 00:00
Kitap çok etkileyiciydi.Hayatın çok değerli olduğunu.Hayatın bir mücadele olduğunu ve bu mücadelede bizi ayakta tutan esas faktörün umudumuz olduğunu ne olursa olsun umudumuzu kaybetmememizin önemli olduğunu vurgulayan bir kitaptı.
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
Szweig isimli okura yanıt verildi
Mr Heisenberg
Aynen öyle evrensel. Bir de bence olayları kafada daha iyi canlandırmayı sağlıyor o açıdan çok iyi.