Sihre kapılmışcasına bir anda sezmek ve anlamak nasıl da yepyeni bir hazdı! Büyüleyici bir şekilde önümde açılan dünyayı genişletecek ve bütünüyle benim kılacak olan ertesi günü özlemle beklemekten uyuyamıyordum.
İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.