Hester izin ver de bir şey sorayım.Cumartesiden beri buradayım ve cumartesiden beri ırkı melezleşrirmekle ilgili bir sürü laf duydum.Ve ister istemez aklıma takıldı ; bence bu çok talihsiz bir ifade ve Güney'in söyleminden bir an önce çıkarılıp atılmalı.Bir ırkı melezleştirmek - tabii doğru sözcük buysa - için iki ırk gerekir ; dolayısıyla, biz beyazlar melezleşme diye höykürüp dururken, diğer ırk olarak kendimizi suçlamış olmuyor muyuz? Benim bundan çıkardığım sonuç, eğer yasal olsaydı, millet zencilerle evlenmek için kuyruğa girerdi demek ki...
Bu kadın bizi sevdi, yemin ederim sevdi.Ama az önce karşımda öylece oturdu ve beni değil, beyaz bir insanı gördü.Beni o büyüttü,şimdiyse umrunda bile değil.