mrstiic

mrstiic
@mrstiic
Bu hayatta gezip gördüğün,duyduğun, öğrendiğin,yürekten sevdiğin,okuduğun kadarsın.
“Bazı zamanlar konuşmak yerine susmaya, uzun cümleler duymaktansa sarılmaya, kendimizle savaşırken şefkatle uzanan ele, umutsuzken umut veren bir çift göze, bizimle aynı yolu yürümeye gönüllü bir yüreğe ihtiyacımız var.“
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evet, hala dünyada sadakat diye bir şey var.”
Sizdeki üç şeyi görebilen insanlara güvenin; Gülüşünüzün ardındaki kederi, Öfkenizin ardındaki sevgiyi, Sessizliğinizin ardındaki nedeni. ~T.S Elliot
Alıntı
Evet, belki namuslu bir insansın ama namuslu bir insanım diye övünülür mü? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? ~Dostoyevski
Edebiyat
“Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına; akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.”
Edebiyat