"Çünkü yoksullaştırırken daha fazla borçlandırıyor, borçlar kabardıkça ağızlara bir kilit daha vuruyorlar. Ardından geçip âlemin karşısına yüzsüzce, 'ekonomi tıkırında' şarkısını söylüyorlar. Aynaya baktıklarında ışıl ışıl bir servet gördüklerine kuşku duyulmaması gereken bu berbat sesli koronun sahipleri, sessizliğimizi fırsat bilip hepimize tepeden bakmayı sürdürecekler."
"Gerçeği küçükken bağırmak, büyüdükçe fısıldamak, en sonunda da susmak... İnsanı sessiz kalmaya zorlayan nedir? Yaşımız ilerledikçe susmamız gerektiğini öğrendiğimiz anlar. O anların her birini eziyetle tecrübe etmiş hayatlar..."