Merve

Merve
@mrvayk_
Öldüğünde yanında hiçbir şey götüremeyecek olan insanların kendini zengin görmesi,aldım kazandım,bunların hepsi benim demesi kaybetmişlik değil de nedir ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyin peşine düştüysek ona dönüştüğümüz, neyi talep ediyorsak o olduğumuz bir dünyada yolların buğdaya çıkması bir tesadüf müdür ?
İnsanlar öleceğini bile bile neden hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarlar ?
Sen dünyada ne kadar antikalık yapmak istersen hayat da önüne o kadar gündelik hadiseler çıkarıyor.
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hâkim olacağız.