kitapici0

Her şeyi kaybetmenin tek iyi tarafı, geriye kaybedecek hiçbir şeyin kalmamasıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı şeyleri unutursun ama, değil mi? Evet. Hatırlamak istediğini unutursun ve unutmak istediğini de hatırlarsın.
Bazen en olmayacak insanlara sımsıkı tutunuruz, ta ki acıya daha fazla katlanamayıp bırakana kadar.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Roman
Kaybolduğunu kabul etmeyen birinin yolunu bulamasına yardım edemezsiniz. 
Roman
Onu omuzlarından yakalamak istedim.Ne yaparsan yap, demek istedim, aşırı mutlu olma. O zaman başından aşağı ateşler yağar. Bir şey söylemedim. Bıraktım dans etsin.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Roman