Hayattan ne istediğini bilir ona gore yaşarsan nelere sahip olabileceğinin farkına varırsın. Hayat sana birşeyleri sunarken birşeyleri de karşılığında senden alır. Kitabı okuyunca yaşarken yapılan yanlışları doğruları fedakarlıkları fark ediyorsun. Ama malesef kendinden verdiğin ödünlerin seni senden aldığının farkına bir daha varıyorsun