Aslında taşladığımız taş sembolik olarak orada da, şeytan nerede? Şeytan evvela içimizde kanda dolaşır gibi dolaşır durur. Şeytanın içimize attığı vesveseler, kaygılar, endişeler... Bu bakımdan aslında Mina'da durmak ve taş atmak bir muhasebe ortamıdır, nefsi muhasebe diyoruz biz buna.