Genede bu büyük, bu sonsuz acı karşısında çıldırmayan, delirmeyen insanlara saygı duymalı.Bir karanlık, bir yokluk içinde, her an teninde,ya ciğerinde yok olmayı duya duya yaşamak, üstelikte gülüp eğlenibilmek, üstelikte bir ömür de bir kere de olsa sonsuz bir mutluluk duyabilmek, bu insan oğlunun büyük gücü,ölmez yanıdır.Üstelik de bu pis kan oyunları içinde insanların güzel,çok güzel işler yapmaları…