Öncelikle ne diyeceğimi bilemediğim, afallayıp kaldığım bir kitap. Sürpriz bir sonu olmayan ama tek solukta okunan bir kitaptı. Sadece ve sadece dramdı. Aglamak istiyorsanız gercekten okumalısınız. Hayatımın şu döneminde okumak istemezdim. Yine de kötü bir kitap değildi.
"ikisini birden satamam. Ev cok bos kalir. Bir evde çocuk sesleri duyulmali, yemek pişmeli. Oysa biz evde sadece iki yaşlı kaldik."
...
"Eger bir köpeğimiz bile olmazsa, ev cok sessiz kalacak" derken Pasakli'ya bakiyordu Buyukbaba Feryat.