Açgözlülük, aptallığın bir parçasıdır.Yarınlar için oara biriktiriyorsun çünkü yarın geldiğinde hayatın üstesinden gelebileceğine güvenmiyorsun, yoksa niye para biriktiresin ki ? Cimrileşiyorsun , aç gözlü hale geliyorsun çünkü yarın geldiğinde aklının hayatla başa cikmada yeterli olup olmayacağını bilemiyorsun.
İnsanları tıpatıp birbirlerine benzettiler ; buna mecburdular , bireylerin özgünlüklerini yok etmek zorundaydılar , aksi taktirde dünyada var olan tüm o saçmalıklar mümkün olmazdı.
Birden yağmur başlıyor .Ben, şalımı açıyorum ikimizi aynı örtünün altına alıyorum. Aynı şalın altında aynı yağmuru seyrettiğimiz andan itibaren hikayemi onunla paylaşabileceğimi, tacirin coğrafyasının onunla birlikte keşfedebileceğimi , o güzel yağmur üzerinden onunla birlikte geçebileceğimi hissediyorum. Bu kadar zaman yetiyor ona güvenmem için. Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim...