Tanrılar adildir.Hiç kuşkusuz.Son tahlilde görünen o ki, Tanrı'ların yasalarını, toplumları idare eden kişiler dikte ederler.İlahi takdir düşüncesi, insanlardan çıkar.
Dünya merhametsiz ve nezaketsiz görünüyordu gözüne -sıcaklıktan yoksun, içinde okşamalara, sevgi gösterilerine ve tatlı coşkulara yer almayan bir dünyaydı bu.