Merve Aytaç

@mrwasya·
·
sabitlendi
"Sen hayata karış. Ben daha da biteceğim. Kırgınım kendime..." --- youtu.be/h5oHhGlWKf0 ---
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Unutmak ve geçip gitmektir en iyi bilgelik. Bunu öğrendim artık." -Friedrich Nietzsche-
"Oysa gökyüzü ikimize de yeterdi.Kimsenin çekip gitmesine gerek yoktu..."
Edebiyat
"Acının yoluna girmeyen için mutluluk olmayacağını söyleyen derin hakikat."
Edebiyat