Kitap sade anlatımı ile okuması kolaydı. Konusu da naif ve okuması keyifliydi . Sadece sonunu daha farklı beklemiştim o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Ama birbirinin anlamak için bu kadar uzun süre beklemek ve aynı yerlerde yaşarken karşılaşmak için doğru zamanın gelmesi hoş bir nüanstı
Ormanı Yemek Yasak
Kitabın bölümler halinde düzenlenmesi ve her bölümün üstünde geçen cümleler güzel bütünlük sağlamış. Genç okurlar için güzel ve okuması kolay bir öykü
Ormanı Yemek YasakTuğba Coşkuner · Cezve Çocuk Yayınları · 2021670 okunma
Spoiler içerir! Kitap başlarda güzel bir akışa sahipti. Fakat sonu tam bir fiyaskoydu. Sanki yazar kitabı yazmaya ara vermiş. Unutup bir son yazayım demiş gibi