Meryem

“Ben benim ve keşke ben olmasaydım.”
Sayfa 83·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kronik vicdan azabı, tüm ahlâkçıların hemfikir olduğu gibi, hiç de istenmeyen bir duygudur.Eğer kötü bir davranışta bulunduysanız, pişmanlık duyun, elinizden geldiği kadar durumu düzeltin ve bir dahaki sefere daha iyi davranmaya bakın. Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerinde kara kara düşünmeyin. Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir.”
Sayfa 19·Kitabı okudu
1000Kitap
“Her şeyin ulaşılabilir olduğu bir dünyada hiçbir şeyin anlamı yoktur.”
Sayfa 15·Kitabı okudu
1000Kitap
“İleriye bakmamak... Ne yaşlılığı ne de ölümü getiririm aklıma... Her şey olacağına varır.”
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat