Burayı kütüphane defterim olarak kullanmaktayım. Okuduğum kitapları kayıt etmek ve onlarla ilgili not alabilmek için.
Özel mesajlarıma ise bakmıyor, cevap vermiyor, buradan arkadaş edinmiyorum.
…Ama bu konuda hiç kavga etmezlerdi. İki taraf da kendi inancının doğruluğundan emindir. Bir kimsenin inancını ve görüşünü bir başkasının değiştirdiği hiç görülmemiştir…