Burayı kütüphane defterim olarak kullanmaktayım. Okuduğum kitapları kayıt etmek ve onlarla ilgili not alabilmek için.
Özel mesajlarıma ise bakmıyor, cevap vermiyor, buradan arkadaş edinmiyorum.
Satranç oynayanları görüyor musun? Hep bir sonraki hamleyi yapmak zorundalar. Duramazlar; çünkü durmak yenilgiyi kabullenmek demektir. Yenilgi eninde sonunda kaçınılmazdır ama en azından sonuna dek mücadele etmiş olurlar.