İmam Gazali rahmetullahi aleyh gökyüzüne bakmanın 10 faydası olduğunu söyler :
* Vesveseleri azaltır.
* Hüzün ve kederi azaltır.
* Korku vehmini giderir.
* Allah'ı hatırlatır.
* Kalpte Allah'ın büyüklüğünü yayar.
* Kötü düşünceleri giderir.
* Karamsarlık hastalığına iyi gelir.
* Âşıkları teselli eder.
* Sevenleri birbirine alıştırıp yakınlaştırır ve o, duaların kıblesidir.🌼