📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haluk Özdil’in ilk okuduğum kitabı. Çok beğendim. Bazılarının “komplo teorisi” dediği ama bir çoğunun gerçekleştiği olaylar akıcı bir dil ve olay örüntüsü ile yazılmış. Sürükleyici. Dijital evrende Allah’a şirk koşma derecesindeki sapkın ilerleyişleri ele alıyor. Teknolojiye elbette ki karşı değiliz. Lakin o teknoloji bizim işimizi kolaylaştırması gerekirken biz onun kölesi olacak boyuta geliyorsak buna bir “dur” demeli ve durdurmak için elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız. Düşünelim biz mi teknolojiyi kullanıyoruz, yoksa teknoloji mi bizi kullanıyor!!!
Dijital TapınakHaluk Özdil