İnsanlar..zamanlarının çoğunu sanal ortamda geçirmektedirler..
Ağaç, çiçek, gökyüzü, bulutlar..Yıldızlar unutulmuştur..
Bakan yoktur..
Gözler ateş içindedirler.
Yüzlerde nur kalmamıştır.. sanal yüzler..nursuz..hakikatsiz..katran kaplı..
Budur olacak olan.. Kapkaranlık bir dünya.