Her türlü kötülüğün gözümüzün önünde ayan beyan işlenmesine alıştırılmış olmak şöyle dursun, kötülük sahibi işaret edildiğinde; buna yardım ve yataklık edenlerin topyekün saldırısına uğrayarak, iyilerin katlinin meşrulaştırıldığı ve kabul edildiği bir ilişkiler yığınının içerisindeyiz.
Dolayısıyla, varoluşun gerekçeleriyle hiç bir ortak yanı olmayan bu tersliğin ilişkilerimize hakim olmasına sebep olan canlıya “İnsan” isminin verilmeside söz konusu değildir.