Benden katbekat daha tecrübeli bir okursunuz ve buna rağmen bir sorum olacak şöyle ki:
Hakan Gündayın okumadığım üç kitabından biri bu kitap ve bu kitapta bildiğim kadarıyla yazar bazı kelimeleri kendince “uydurmuş”. Okurken bu uydurma olayı az denilemeyecek kadar zorluyor mu yoksa insan her şeye alışır mı teşekkürler