Sude

Sude
@msmhbb
Ama altıncı gün vardı.
Sen gidince ben artık yalnız bile kalmayacak, tarifi yapılmamış bir hâle düşecektim.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
— Ben başka, o başka... İti erkek beslemez. -Artık Abu Efendi'nin yüzüne bakıyordu- Âdet böyledir. Köy yerinde âdet böyledir... İti de erkek mi beslermiş... Karılara ne hizmet kalır. — İt sizin malınız değil... Jandarmaların köpeği... Jandarmalar doyursun... — Jandarmalar da erkek... Jandarmalar buranın garibi... Evi, köyü, karısı yok... — Ayıp Silo... Elin iti için adam bacısına vurmaz. — Karıdır elbet dayak yiyecek... Yavaş yavaş alışır... İyidir.
Sayfa 9·Kitabı okudu

Sude

, bir kitap okudu
Puan vermedi·148 syf.·
Beğendi
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2021 23:22
·
2021 2. kitabı
Orhan Kemal
7.8/10 · 4.214 okunma
(...) tanyerinde güneş, içi kan dolu yuvarlak bir küreyi hatırlatarak yükseliyordu.
Sayfa 58·Kitabı okudu
"Ne tadını kaçırmışım? Köyün yirmi dört bin dönümünden on altı binini ellerine almışlar, gözleri hâlâ benim bir baş ineğimde!"
Sayfa 50·Kitabı okudu