Gerçekten çok güzel kurgulanmış harika bir polisiye romandı. Ben bunca zaman çok fazla yazardan çok fazla dedektif kitabı okudum ama Jane Casey kadar beni romanın içine çeken bir yazar görmedim. Gerçekten çok güzeldi ve katili bulmak kolay değildi. Hani bazı dedektif kitaplarında katil bellidir okuduğun an dersin ki işte bu. ilk sayfalarda katili bulursun ama bunda ben sonuna gelene kadar katilin kim olduğunu anlayamadım. Yazarın açık ve anlaşılır dili beni biraz daha kitabın içine çekti diyebilirim. okurken zorlanmadım. Kesinlikle herkese okumasını tavsiye ediyorum... Pişman olmayacaksınız emin olun...