Kitapta hem karamsarlık hem de umut.. Ercan hoca bu sefer kederli yazmış. Kızgın yazmış. Hayata, insanlığa , dünyaya, kendine kızmış. Kızgınlığı hüznünde, kırgınlığında. Değiştiremeyeceği şeyleri kafayan takmış Ercan hoca. Zaten bu yüzden Ercan Kesal olmuş. İnatçı ve samimi bir yazardan inatçı ve samimi bir kitap..