Han bile olsa yargı çadırına izinsiz giremez, yargıçların işine karışamazdı. Yargı çadırının kapısından giren kişi bir Şad’dı. Başka ilde olsa, içeridekiler ayağa fırlar, esenliğe dururlardı. Oysa Hun devletinin yargı çadırıydı. Yerlerinden bile kıpırdamadı yargıçlar. Aksine Şad içeri girince saygı ile esenledi onları.