Güçlü bir devletin dört ayağı vardır. Biri ve en önemlisi adaletin eşit dağıtılmasıdır. Bundan başka, açların doyurulup çıplakların giydirilmesi, iç ve dış güvenliğin sağlanması, ordunun, savaş sanatının şartlarına göre eğitilmesi.
Devlet kendini korumak ve varlığını devam ettirmek adına ölüm saçan bir kurum. Düşün bir karış toprak için kaç yüz kişi bir anda ölüyor savaşlarda. Neden? Devlet toprak sahibi oldun büyüsün diye. Oysa ki devletler yokken de o topraklarda insanlar yaşamıyor mu? Devlet dediğimiz şey olmasa insanlar çok daha huzurlu olur. Ama insan hırsı bambaşka bir şey. Yönetmek, yönetmek, yönetmek!