... A

... A
@muggle1
Acı
Zannımca tabiatın kanunuydu acı çekmek, bu manayı derdeste edenler, kabul görenler daha az yoruluyor sanki.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Geceleri saatlerce kitap okuyordum, çünkü senin kitapları sevdiğini biliyordum."
Sayfa 16
Edebiyat