Geldiklerinde , misyonerlerin elinde incil bizim elimizde toprak vardı ; gittiklerindeyse , toprak onların olmuş , bizim elimizdeyse sadece incil kalmıştı . 45
Bana göre savaşların kazanan tarafı yoktur, savaşlar acımasızdır . İnsanlar hangi tarafta olursa olsun büyük acılar yaşanır . Belki de bu nedenle tutunabilecekleri kahramanlık hikayelerine ihtiyaçları vardır .