Başından sonuna kadar kitabın baş kahramanı Irene'nin korkusunu kendi içimde hissettim Zweig bu duyguları yazı ile geçirme konusunda bence 1 numara ...
Uzun zamandır klasik ya da distopya okuduğumdan bu gerilim korku kitabı bana cook coook keyif verdi ...
Okurken gerçekten geriliyorsunuz ve ne olacağını bir an önce anlamak için sayfaları yiyecek gibi okuyorsunuz ... kitap gerçekten çok güzeldi ve akıcıydı sıkılmadan her daim heycanla okudum ... tek bir soru var aklıma takılan ama o da spoiler olacağından sormuyorum :)