Keşke daha önce okumuş olsaydım dedigim bir kitap 1 günde bitti çok akıcı ve anlatımı mukemmel. Büyük bir hevesle 8 saatten az uyumayi planliyorum bakalım sonuç ne olacak
Sürükleyici ve güzeldi ama sonunu cok yüzeysel geçmiş gibi geldi daha fazla detay verebilirdi yarıda kalmış gibi hissettim. Yine de okumaya değer derim.