“ Şu an ne mutluyum ne de mutsuz.
Sadece her şey geçip gidiyor.
Şimdiye kadar yaşamayı sürdürdüğüm bu ~insan~ dünyasında, gerçek olduğunu düşündüğüm tek şey bu .”
“+ Bundan fazlasına toplum göz yummaz.
- Toplum dediğin, sen olmayasın?
…..
-Herkes, birey olarak kendisinin korkunçluğunu, gizemini, düzenbazlığını, düşkünlüğünü bilsin!”
“Karşılıklı olarak birbirlerini kandırıp, üstelik ne tuhaftır ki, hiçbir yara almadan, sanki bunun farkında değillermiş gibi gerçekten çarpıcı, berrak ışıltılar yayan şen inançsızlık örnekleriyle dolu insan yaşamı.”