“Her şeyin, var olanların ve olacakların ne kadar çabuk yitip gittiğini sık sık düşün.
…
Ufacık bir parçası olduğun evrenin, sana sadece kısacık bir anı bahsedilmiş zamanın bütünlüğünü ve payına düşen yazgıdaki küçücük rolünü hiç unutma.”
“İyi veya kötü olduğu varsayılan herhangi bir şey, iyi veya kötü herhangi bir insanın başına gelebilir. Çünkü iyi veya kötü şeyler hem doğaya uyumlu yaşayan, hem de doğaya aykırı yaşayanların başına gelir; bu da ne doğayla uyumlu, ne de ona aykırıdır”