"Aşk"
Bu kitabı daha önce okudum, fakat yeniden okumaya karar verdim.
ilk okuduğumda kendimi tutamayıp ağladığım olmuştu ve şimdi de aynı duygularla okuyorum...
teşekkürler Elif şafak
teşekkürler Ella ve Aziz zahara ....
Bütün evliliklerde bir kırılma noktası vardır.
Bütün aileler yara alır.
Bütün savaşların bir bedeli olur...
her durum da en çok yarayı çocuklarımız alır,