Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu
kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor. Ben de örttüm.
O kadar kapattım ki, kendim bile sormadım kendime.
İyi ol Nurten, iyi bir çocuk ol, iyi bir evlat ol, iyi bir kadın ol, iyi bir eş ol, iyi bir gelin ol, iyi bir elti ol, iyi bir anne ol, iyi bir komşu
ol, iyi bir kul ol... Kimsenin günahı olma Nurten. Kimse yanmasın
senin yüzünden...