Münire Yiğit

Münire Yiğit
@muniree2
İnsanın en büyük trajedisi budur kanımca: Arada kalmak. Kendini gerçekleştirememek, kendi olamamak, kendini yaşayamamak.
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şey bir yana, geceleyin bile gökyüzü kara değil mavidir, çünkü yeryüzünün gölgeleri arasından uzaklarda doğmakta olan güne, güneş ışınlarının cümbüş yaptığı ufka bakıyoruzdur.
Sayfa 87·Kitabı okudu
1000k
“Allah’tan , karanlık en alçak insanı da, en yüz kızartıcı suçları da örtüyor. Yoksa bu hayat çekilmez olurdu. Hele savaş zamanı.”
1000Kitap
“Yaşanmışlıkları kaybetmek mi daha zor, yoksa hayalleri mi?”
Yaşam