Müslümanlar olarak sinirlenme hususunda üzerimize yok. Her şey bizi öfkelendiriyor. Bizi öfkelendirmesi gereken tek şey, Resûl-i Ekrem'in müşfikliğinden, Allah'ın kelamından ve duygularımızı kontrol etmekten ne kadar uzakta olduğumuzu fark etmek. Öfkelenecek biri varsa, o da kendimizdir, başkası değil.
Telepatik güçleriniz yoksa, karşınızdaki insanın ne ifade etmeye çalıştığını bilemezsiniz. Her şeyden emin olmamanın kazançları da vardır, öğrenmeyi deneyin.