İnsanlar kendi istekleriyle demir parmaklıkların arkasına hapsolmaya başladılar bile. Etrafı çevrili güvenlikli sitelerde yaşıyorlar. Güvenlik görevlileri tutuyorlar. Yanlarında silah bulunduruyorlar. Duvarların ardında, hapishanedeymis gibi bir yaşam sürüyorlar. Şeytanı dışarıda tutmak için kendilerini içeri hapsetmek zorunda kalıyorlar.
Özgürlük bu mu profesör ?