Kalbinizden geçen en iyileri, en güzeli, en istediğiniz gibi ama hayırlı olanı sizlerin olsun. Bir şey olmuyorsa olmasın boş verin. Olmayan bir şeyin arkasından mutlaka daha güzeli gelir. Bir şeyin olması geçikiyorsa ona da üzülmeyin. Çünkü geciken şey size daha da güzelleşerek gelecektir.
Hayatta her şeyin çaresi var bir tek ölüme çare yok o yüzden kaşlarınızı çatıp, alnınızı kırıştıracağınıza, dibine kadar gülün, göz kenarlarınız kırışsın.
Yüzümüzden gülümseme hiç eksik olmasın ☺
Mutlu Yıllarınız olsun.