Münix

Münix
@munoloji
Kitaplarımın altı hep çizilidir... Denize aşık bir kız Okur-Gezer Instagram: munoloji #117273304 #128320375 #103042150
Lisans
Ankara / Çanakkale
11 Kasım
456 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Reşat Nuri Güntekin "Acımak" anısı 💜
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·159 syf.·
2022 5. kitabı
Uzun zaman sonra kalbimi bir kez daha sızlatan bir kitaba denk geldim. Yutkunamadım... Reşat Nuri benim için Çalıkuşu'nda gereken yıldızı toplamıştı (kii en sevdiğim kitap Çalıkuşu'dur.) Bu kitapta da aynısını yaşadım diyebilirim. Böylelikle kalemini en sevdiğim yazarlar arasında başlarda yerini almış bulunmakta. Kitaba gelince; Böyle bir ters köşe yaşayacağımı tahmin edemezdim. Okuduğum ve iliklerime kadar hissettiğim bu acıyı uzun süre atlatacağımı sanmıyorum... Ben zaten Türk klasikleri okumasını çok seviyorum. Kitabın dili her ne kadar bilmediğim kelimelerle dolsa da önceden okuduğum klasiklerden azçok aşinayım. Bu yüzden beni çok fazla zorlamadı diyebilirim ama bilmediğim birçok kelimeler de gün yüzüne çıktı tabiki. Bence herkesin okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Tavsiyelerimin arasına eklendi :)) "Ah Zehra öğretmen ah ne vardı da bir gün daha erken gelseydin..." Son kez gitmeden en sevdiğim yeri paylaşmak istiyorum.. "Ben zannediyordum ki, ömürlerimizin teknesini istediğimiz sahile çekmek için yalnız onun dümenini ele almak kâfidir... Anlıyorum ki, değilmiş... yollar görünmez kayalarla doluymuş... Onlara çarpmamak lâzımmış... Daha fenası gizli akıntılar varmış ki, insan onlara kapıldığı zaman yolun değiştiğini, gittikçe uzaklaştığını farkedemezmiş... Ta kendisini başka sahillere düşmüş görünceye kadar..."
1000k
AcımakReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 202151,7bin okunma
İstinat noktaları yavaş yavaş aşınan, sonra günün birinde en ehemmiyetsiz bir sarsıntı ile birdenbire çöken binalara benzedim...
İnsan sevindirmek ne güzel bir şeydir, demişti. Bazen küçük bir iyilik ölünceye kadar hayır ile yadedilmenize vesile olur.
"Kul darda kalmadıkça Hızır yetişmez"