Münzeviiii

Münzeviiii
@munzeviiii
"Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydın."
Öğretmen
İstanbul
2 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
"Soru :Zamanı yitirmemek için ne yapmalı ? Yanıt:Onu olabildiğince duyumsamak.Yöntem :Bir dişçinin bekleme odasında rahatsız bir koltukta gün geçirmek,pazar öğleden sonrasını balkonda yaşamak,anlamadığımız bir dilde konferanslar dinlemek,ayakta yolculuk etmek için en sapa ve uzun demiryolu güzergahını seçmek,tiyatro gişesi önünde kuyruğa girip bilet almamak,vb"
Sayfa 35
Reklam
Her Nasılsa Yalnızsın
"Her nasılsa yalnızsın Bir giz gibi deliyor yüreğini can sıkıntılarının burgusu. Ve hep bir şeyler eksik gibi. Bir şeyler bekler gibisin.
Sayfa 21 - Everest
Şiir